SUALLAR (FAQ)
Sual: Balans hərəkətlərimi necə görə bilərəm?
Cavab: Balans hərəkətlərini Mobil tətbiqin ana səhifəsindəki “Əməliyyatlar” və ya menyudakı “Bütün Tranzaksiyalar” hissəsinə daxil olaraq görə bilərsiniz.
Sual: Agent siyahısını necə görə bilərəm?
Cavab: Menyunun içərisində olan “Agentlər” düyməsinə basaraq agentlərin siyahısını və xəritə üzərindəki yerlərini görə bilərsiniz.
Sual: Agent siyahısındakı ulduz şəkilinin sağındakı rəqəm nədir?
Cavab: Mobil tətbiq vasitəsilə ilə biletinizi skan etdikdən sonra, məntəqənin Sizə göstərdiyi xidmət səviyyəsinə görə Sizə onları dəyərləndirmə imkanı veriləcəkdir. Ulduz şəklinin sağındakı rəqəm agentin topladığı reytinq dəyərini göstərir (1 min-5 max).
Sual: Profilimdən necə çıxa bilərəm?
Cavab: Menyunun içərisində ən aşağı yerdə olan “Çıx” düyməsinə basaraq profilinizdən çıxa bilərsiz.
Sual: Skan etdiyim bilet hələ də “Gözləmədə” statusundadır. Nə etməliyəm?
Cavab: Biletinizi skan etdikdən sonra ən azı 2 gün gözləməlisiniz. Bu müddət ərzində biletiniz dəyərləndiriləcəkdir. Biletiniz 2 gün sonra hələ də gözləmə statusunda qalarsa 926 qaynar xətt ilə əlaqə saxlayaraq biletinizin vəziyyətini öyrənə bilərsiz.
Sual: Qazanılan xallara görə verilən səviyyələr nə verir?
Cavab: Bu səviyyələr müxtəlif növ hədiyyələr qazanma şansı verəcəkdir.
Sual: Balansımdan istifadə etmək üçün hansı “Topaz” məntəqəsinə müraciət edə bilərəm?
Cavab: Cavab: Balansınızdan istənilən “Topaz” məntəqəsində istifadə edə bilərsiniz.
Sual: Balansımdan “Kiber İdman” və “Tazı Yarışı” oyunlarından başqa hansı idman mərc oyunları üçün istifadə edə bilərəm?
Cavab: Hal-hazırda balansınızdan sadəcə “Kiber İdman” və “Tazı Yarışı” oyunları oynamaq üçün istifadə edilə bilərsiniz. Gələcəkdə, digər idman mərc oyunları üçün də balansınızdan istifadə edə biləcəksiniz.