Sual: Balans hərəkətlərimi necə görə bilərəm?

Cavab: Balans hərəkətlərini Mobil tətbiqin ana səhifəsindəki “Əməliyyatlar” və ya menyudakı “Bütün Tranzaksiyalar” hissəsinə daxil olaraq görə bilərsiniz.

Sual: Agent siyahısını necə görə bilərəm?

Cavab: Menyunun içərisində olan “Agentlər” düyməsinə basaraq agentlərin siyahısını və xəritə üzərindəki yerlərini görə bilərsiniz.

Sual: Agent siyahısındakı ulduz şəkilinin sağındakı rəqəm nədir?

Cavab: Mobil tətbiq vasitəsilə ilə biletinizi skan etdikdən sonra, məntəqənin Sizə göstərdiyi xidmət səviyyəsinə görə Sizə onları dəyərləndirmə imkanı veriləcəkdir. Ulduz şəklinin sağındakı rəqəm agentin topladığı reytinq dəyərini göstərir (1 min-5 max).

Sual: Profilimdən necə çıxa bilərəm?

Cavab: Menyunun içərisində ən aşağı yerdə olan “Çıx” düyməsinə basaraq profilinizdən çıxa bilərsiz.

Sual: Skan etdiyim bilet hələ də “Gözləmədə” statusundadır. Nə etməliyəm?

Cavab: Biletinizi skan etdikdən sonra ən azı 2 gün gözləməlisiniz. Bu müddət ərzində biletiniz dəyərləndiriləcəkdir. Biletiniz 2 gün sonra hələ də gözləmə statusunda qalarsa 926 qaynar xətt ilə əlaqə saxlayaraq biletinizin vəziyyətini öyrənə bilərsiz. 

Sual: Qazanılan xallara görə verilən səviyyələr nə verir?

Cavab: Bu səviyyələr müxtəlif növ hədiyyələr qazanma şansı verəcəkdir. 

Sual: Balansımdan istifadə etmək üçün hansı “Topaz” məntəqəsinə müraciət edə bilərəm?

Cavab: Cavab: Balansınızdan istənilən “Topaz” məntəqəsində istifadə edə bilərsiniz.  

Sual: Balansımdan “Kiber İdman” və “Tazı Yarışı” oyunlarından başqa hansı idman mərc oyunları üçün istifadə edə bilərəm?

Cavab: Hal-hazırda balansınızdan sadəcə “Kiber İdman” və “Tazı Yarışı” oyunları oynamaq üçün istifadə edilə bilərsiniz. Gələcəkdə, digər idman mərc oyunları üçün də balansınızdan istifadə edə biləcəksiniz.